سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش انواع آغوشی نوزاد

آغوشی نی نی وب یکی از ضروری ترین وسایل بچه گانه برای اکثر والدین است. این یک راه عالی برای پیوند با کودک است در حالی که دستان خود را نیز آزاد می کنید تا بتوانید کارها را انجام دهید. بهترین آغوشی های بچه گانه برای مردان برای نوزاد بی خطر است ، بند و بستن آن آسان است ، عرق نمی کند - یا برای کمر درد خود به پد گرمکن نیاز ندارید. انواع مختلفی وجود دارد ، از روکش های مخصوص بچه تا حمل کننده های بچه گانه. هر کدام از مدل هایی را که انتخاب می کنید ، تناسب مهم است.

آکادمی اطفال آمریکا طرفدار قوی آنچه "پوشیدن نوزاد" می نامد است ، هم به عنوان پاسخی برای گریه نوزادان و هم به عنوان راهی برای جلوگیری از گریه و ترویج دلبستگی والدین به فرزندان.

هنگام انتخاب بهترین آغوشی های بچه گانه برای پدران ، می توانید بین روکش ها ، بندها ، آغوشی های دارای ساختار نرم و کوله پشتی های قاب انتخاب کنید. صندلی ماشین کودک مختلف دست های متفاوتی را ارائه می دهند ، معمولاً رو به جلو و/یا نوزاد را در پشت حمل می کنند. آسایش کلیدی است ، بنابراین مطمئن شوید که راحت است ، به راحتی تنظیم می شود و می تواند با کودک شما رشد کند. اگر به چهار فرد بزرگسال و 20 دقیقه زمان نیاز دارید تا بندها بسته شوند و فرزند شما به درستی قرار گیرد ، به ما اعتماد کنید ، هرگز از این وسیله استفاده نمی کنید. در اینجا ، برخی از بهترین آغوشی های بچه گانه برای مردان آمده است.

این آغوشی بچه بدون هیچ حجم اضافی از پشت شما کاملاً پشتیبانی می کند. پارچه مشبک برای والدین (و نوزادان) که می توانند بیش از حد گرم شوند ایده آل است. دارای دو حالت حمل (رو به داخل یا خارج) ، قابلیت تنظیم سر و گردن است ، و اگر کودک شما به خواب می رود ، می توانید تمام قسمت جلو را باز کرده و در حالت ایده آل ، بدون بیدار کردن آنها را بیرون بیاورید. 

https://nini-web.ir/